کد خبر: ۲۰۰۹
۱۳:۴۹
۱۷ شهريور ۱۴۰۳
۱۳:۴۹
۱۷ شهريور ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۰۹

۱۵ نشانه زن عاشق | نگاه‌تان می‌کند و لباس‌های زیبایش را پیش شما می‌پوشد؟

۱۵ نشانه زن عاشق | نگاه‌تان می‌کند و لباس‌های زیبایش را پیش شما می‌پوشد؟
شاید یک زن به کلمات به شما نگوید دوستتان دارد، اما از روی نشانه‌های خاص می‌توان به وضوح به علاقه او به شما پی برد. نشانه‌های زنی که شما را دوست دارد چندان پیچیده نیستند تنها کافیست متن حاضر را مطالعه کنید تا آنها را بشناسید.

راستان| شما یک دختر زیبا و همه چیز تمام (از نظر خودتان) را می‌بینید و باور  دارید که او نیز احساساتی نسبت به شما دارد، اما مطمئن نیستید. ترس‌تان این است که در تصوراتتان اشتباه کرده باشید و او واقعا عاشق و در سودای رابطه با شما نباشد.

به گزارش راستان، به همین دلیل در متن حاضر نشانه‌های زن عاشق و ویژگی‌های زنی که مردی را بسیار دوست دارد، ارائه کرده‌ایم، تا از شک و شبهه خلاص شوید!

*نکته: این نشانه‌ها، مواردی کلی هستند و می‌توانند در همه افراد صدق نکند.

| + پیشنهاد: پانزده دلیل عاشق شدن یک مرد |

پانزده نشانه زن عاشق

۱. او بیشتر اوقات نگاهتان می‌کند

اولین نشانه عاشق شدن یک زن را می‌توان در نگاهش مشاهده کرد. آیا یک دختر حتی زمانی که مشغول کار هستید و هیچ توجهی به او نمی‌کنید، به شما خیره می‌شود و لبخند می‌زند، یا هر وقت با او چشم در چشم می‌شوید، نگاهی خاص را در او می‌بینید؟ از نگاه کردن چند ثانیه‌ای مداوم به درون چشمان شما ابایی ندارد؟ بدانید، اینها نشان می‌دهد که او به شما علاقه عمیقی دارد.  

۲. شما را مورد تشویق و تحسین قرار می‌دهد

«عالی»، «کامل»، «همین‌طوری ادامه بده»، «فوق‌العاده بودی» و... . اگر یک دختر با چنین کلمات و جملات مثبتی خطاب‌تان قرار داد، نشانه تمایل او برای ارتباط گرفتن با شماست. اگر او با اشتیاق به شما انگیزه می‌دهد و حمایتتان می‌کند، به این معنی است که او می‌خواهد شما را خوشحال ببیند. 

۳. نگران‌تان است

زنی که شما را دوست دارد زمانی که گرفتار هستید، نگران می‌شود. او برای کمک و روحیه دادن جلو می‌آید. اگر متوجه شدید که چنین کسی همیشه در کنارتان است، مخصوصاً زمانی که به کسی نیاز دارید که با او صحبت کنید، پس می‌توانید احساس خوشبختی کنید. این یکی از نشانه‌هایی است که این زن شما را عمیقاً دوست دارد.

۱۵ نشانه زن عاشق | نگاه‌تان می‌کند و لباس‌های زیبایش را پیش شما می‌پوشد؟

۴. او از بودن با شما لذت می‌برد

اگر یک زن بودن در فعالیت‌های گروهی دیگر هایی که به هر دو‌ تان امکان می‌دهد زمان با کیفیتی را با هم بگذرانید، ترجیح می‌دهد، به این معناست که برایش بیش از یک دوست اهمیت دارید. وقتی او به شما علاقه‌مند است، بهانه‌هایی را برای حضور در کنار شما به هر طریق ممکن پیدا می‌کند. ممکن است ازتان بخواهد که برای خرید، تماشای یک فیلم یا به او بپیوندید و غیره. چنین نشانه‌هایی را که نشان دهنده علاقه او هستند، از دست ندهید.

۵. به صحبت کردن شما با دیگر زنان حسادت می‌کند

اگر زمانی‌که با یک خانم دیگر حرف می‌زنید او عصبانی یا دور می‌شود، با وقتی با زن دیگری بیرون می‌روید سوال می‌پرسد یا طعنه می‌زند، مطمئن باشید این کار‌ها از روی حسادت و عشق او به شماست. مسلما او نمی‌خواهد شما را با شخص دیگری ببیند. در حالی که حسادت همیشه یک ویژگی خوب نیست، اما این حسادت نشان می‌دهد که او واقعاً شما را دوست دارد.

۶. وقتی در اطرافش هستید لبخند می‌زند

لبخند یک رفتار به معنای خوشامدگویی و اولین گام برای آغاز گفت‌وگوست. لبخند همچنین نشان می‌دهد که وقتی در نزدیکی زن موردعلاقه‌تان هستید، او هم خوشحال است. اگر متوجه می‌شوید که هر بار که به شما نگاه می‌کند لبخند می‌زند، به این معنی است که او نسبت به شما احساس مثبتی دارد و می‌خواهد  رابطه‌ای که دارید را به سطح دیگری برساند.

۱۵ نشانه زن عاشق | نگاه‌تان می‌کند و لباس‌های زیبایش را پیش شما می‌پوشد؟

۷. به شما احترام می‌گذارد

اگر جایگاه مهمی در زندگی او داشته باشید، به حرف‌هایتان توجه می‌کند و به کار‌هایی که انجام می‌دهید بیشتر علاقه‌مند می‌شود. حتی برای افکار و احساسات‌تان در مورد چیز‌های مخلف نیز ارزش قائل می‌شود. این رفتار نشان می‌دهد که او نسبت به شما احساس احترام دارد، دوستتان دارد و برای‌تان ارزش قائل است و می‌خواهد شما بیش از یک دوست او باشید.  

به گزارش راستان، احترام به این معنا نیست که همیشه با شما موافق است. ممکن است اختلاف نظر‌هایی هم وجود داشته باشد. با ا‌ین‌حال، حتی اگر او در مورد چیزی با شما بحث کند، بی ادبی یا بی‌احترامی نمی‌کند.

۸. در کنارتان لباس‌های ویژه‌ای می‌پوشد

اگر او با آگاهی از دیدن و ملاقات شما، شور و اشتیاق زیادی برای لباس پوشیدن و آرایش موهایش هنگام بیرون رفتن از خانه نشان می‌دهد، بدانید که می‌خواهد در نظرتان خوب به نظر برسد. او تلاش می‌کند با لباس و آرایشش، جذبتان کند. مثلا لباس‌هایی با رنگ مورد علاقه‌تان می‌پوشد.  

۹. هرطور شده بهانه‌هایی برای صحبت پیدا می‌کند 

زنان معمولاً پیش قدم شدن را بر عهده نمی‌گیرند مگر اینکه شخصی را دوست داشته باشند؛ بنابراین اگر او نشانه‌هایی از اشتیاق نشان می‌دهد یا حتی بدون دلیل برای صحبت با شما جلو می‌آید، به این معنی است که بسیار دوستتان دارد و می‌خواهد بیشتر در موردتان بداند.  

او احتمالا فقط برای شروع گفت‌وگو به طور تصادفی برای شما پیامک ارسال کند یا مقالات و پیام‌های جالبی را به اشتراک بگذارد. همچنین فقط می‌تواند بگوید «چه خبر؟». تمایل دارد برای پیش‌بردنِ مکالمه، سوالاتی بپرسد و ایده‌هایی را به اشتراک بگذارد، فقط به این دلیل که از هرگونه معاشرت با شما لذت می‌برد.

۱۰. روی شما متمرکز می‌شود

برای اینکه بفهمید آیا او شما را دوست دارد یا نه، به رفتار او توجه کنید. آیا تلاش می‌کند تا تحت تاثیرتان قرار دهد؟ آیا از اصطلاحات دوست داشتنی استفاده می‌کند یا برای‌تان هدیه می‌گیرد؟ احتمالا تقریباً هر کاری انجام می‌دهد تا به شما نشان دهد که چقدر در دلش تحسین‌برانگیزید! یک زن همه این کار‌ها را تنها زمانی انجام می‌دهد که دوستتان داشته باشد و بخواهد رابطه را به سطح دیگری برساند.

۱۵ نشانه زن عاشق | نگاه‌تان می‌کند و لباس‌های زیبایش را پیش شما می‌پوشد؟

۱۱. دوست دارد بهترین دوست‌تان باشد

راستان/ از نشانه های عاشق بودن زنان این است که شما را به عنوان بهترین دوست خود می‌داند. شما فرد مورد علاقه او برای هر کاری در زندگی هستید. این زن در مورد روزش به شما می‌گوید، آنچه را که خریده نشان‌ت می‌دهد و برنامه‌هایش را با شما در میان می‌گذارد. وقتی‌که ببینید خودش هم انتظار دارد تا از برنامه‌های روزانه‌تان برایش بگویید، نشانه آن است که او شما را دوست دارد.

۱۲. به خانواده شما اهمیت می‌دهد

او مشتاق مطلع‌شدن از پیشینه، خانواده و گذشته شماست. دوست دارد در مورد دوران کودکی‌تان، خواهر و برادر‌های‌تان صحبت کند و با کمال میل داستان‌های کودکی‌اش را هم باما به اشتراک می‌گذارد. فداکاری و علاقه یک زن نسبت به زندگی شخصی یک مرد، نشانه‌های عشق زن به مرد است.

۱۳. دوست ندارد که تغییر کنید

«پذیرش» یکی از بزرگترین نشانه‌های عشق خالص است. وقتی او شما را همانگونه که هستید با تمام نکات مثبت و منفی بپذیرد، یعنی واقعاً دوستتان دارد. شخصی که سعی می‌کند هر جنبه کوچکی از شما را تغییر دهد، احتمالا از صمیم قلب دوستتان نداشته باشد. اگر او بدش نمی‌آید که یک چهارم درآمدتان را صرف علاقه‌تان کنید، بدانید که کاملاً عاشق است!

۱۴. با بهترین دوستش در مورد شما صحبت می‌کند 

راستان/ اگر شما برایش مهم باشید، مطمئنا بهترین دوستانش در موردتان خواهند دانست. وقتی با بهترین دوست یا هر شخص مهم دیگری در زندگی اش ملاقات می‌کنید، نگرش و تایید مثبتی را احساس خواهید کرد. آن‌ها احتمالا تلاش می‌کنند از علاقه دوستشان به شما پرده برندارند و پنهانش کنند، بنابراین مراقب نکات ظریفی باشید که از خودشان بروز می‌دهند.

۱۵. او برای‌تان آشپزی می‌کند

زن عاشق، سعی می‌کند بداند غذای مورد علاقه مرد محبوبش چیست؛ دستور غذا را یاد می‌گیرد و برای او آشپزی می‌کند. آیا این شیرین‌ترین کار نیست؟ اگر زنی این کار را برای‌تان انجام می‌دهد، یعنی دوستتان دارد. آشپزی احتمالا یک چیز پیش پا افتاده به نظر برسد، اما این واقعیت که او تمایل دارد تا تمام تلاشش را برای  خوشحال شدن شما بکند، نشان عشق‌اش به شما است.  

برچسب ها:
خواندنی‌ها

متهم به جایگاه رفت و گفت: من اتهامم را قبول ندارم....

مار و عقرب و مارمولک در شبکه دو، ترس شدید المیرا شریفی...

ویدئویی از برخورد صمیمانه جواد عزتی و رعنا آزادی‌ور...

  • جدیدترین‌ها
  • پربیننده‌ها
  • پربحث‌ها
سازندگان «در انتهای شب» در یک سریال قاجاری | همکاری دوباره پارسا پیروزفر و علی شادمان در «جادوی سفید» مرگ پیچیده دختری که از کوه پرت شد؛ چون زنم نشد، آزارش دادم و پرتش کردم! ویدئو |‌ مار و عقرب و مارمولک در شبکه دو و ترس شدید المیرا شریفی مقدم! سریال ژاپنی شوگون (Shogun) جوایز امی را درو کرد! ویدئو | جشن تولد ساده لیندا کیانی بازیگر ۴۴ ساله ویدئو | آبروریزی و حوادث عجیب پیش از بازی استقلال و الغرافه؛ آتش‌سوزی، تاریکی و ترس در قلعه حسن خان ویدئو | افشاگری تاریخی حامد کاویانپور علیه علی پروین؛ جعبه سیاه حاشیه‌های پرسپولیس در دهه ۸۰ باز شد؟ مدل نشستن هر فرد روی مبل به شما می‌گوید که او چه طور آدمی است! زن عصبانی شوهرش را به خاطر تمام شدن حقوقش از طبقه پنجم پرت کرد! ۱۵ نشانه مهم افسردگی در مردان ویدئو | برخورد زیبا و گرم جواد عزتی و رعنا آزادی‌ور با هوادارانشان (عکس) استاد علی نصیریان و گوهر خیراندیش آیین در رونمایی از رویدادهای موزه سینما ویدئو | خاطره بامزه جواد عزتی و شهاب حسینی از پشت‌ صحنه سریال سرزمین کهن عکس |‌ ماجرای تلاش برای لاغر کردن گربه‌‌ی خیلی چاق عوارض عجیب خواب زیاد و کم که از آن ها بی خبر بودید تصاویر | خانه زیبا ژاپنی با مواد ساده! میوه‌ای که ولعِ خوردن شیرینی را کاهش می‌دهد عکس |‌ رونمایی مهران غفوریان از خودرو لامبورگینی‌اش ابراهیم اقلیدی درگذشت ناگفته‌های قتل وحشیانه یاسمین رحمتی و نامزدش | قاتلان انگشتان موزیسین مشهور را با خود بردند + عکس‌هایی از ویلای محل جنایت
داستان ۷ فرقه مشهور آمریکا؛ سکس، چندهمسری و زندگی وحشی در آمریکا؛ از خانواده منسون تا سالیوان‌ها «کماندار بی‌دست» قهرمان پارالمپیک شد؛ مت استاتزمن کیست؟  ماجرای عجیب اختلاف مالی در خانواده انصاریان؛ چه کسی مادر علی انصاریان را تهدید به قتل کرد؟ جزییات جدید از قتل هولناک قهرمان بوکس ایران؛ پای «دو زن» در میان است! عیسی گل محمدی کیست؟ تصاویر | روایتی متفاوت از زندگی مرتضی مهرزاد؛‌ کار بزرگی که احسان علیخانی کرد تصاویر | ماجرای قتل، تکه تکه و پوره شدن ملکه‌ زیبایی سابق در سوئیس توسط همسرش!؛ کریستینا جوکسیموویچ که بود؟ گلشیفته فراهانی بر فرش قرمز جشنواره فیلم ویلیام تل (William Tell) در فستیوال فیلم تورنتو درباره فیلم دختربچه یا بیبی گرل (Babygirl)؛ درام عاشقانه و تکان‌دهنده نیکول کیدمن تصاویری از مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک؛ حضور رضا علیپور، هادی ساروی، ناهید کیانی، آرین سلیمی و ... ویدئو | روبوسی علی پروین و ناهید کیانی جنجال به پا کرد ویدئو | رضا حجار ازدواج کرد تصویر |‌ قتل زوج جوان در جنگل نرگسی نوکنده غوغای قهرمان ایرانی‌تبار تیم آمریکا؛ ازرا فرچ کیست؟ ویدئو | بدحال شدن رویا میرعلمی با دیدن تیپ و حرکات ناهید مسلمی در جوکر زنان برخورد قضایی با سحر دولتشاهی برای یک صحنه از سریال «داریوش»؛ ماجرا چیست؟‌ تصویر | مادر کریم باقری درگذشت ویدئو | شیرجه در آبشار شیرآباد و مرگ دلخراش مرد سبزواری ماجرای رگ‌های بیرون‌زده آنجلینا جولی چیست؟ + عکس تکذیب درگذشت صدرالدین حجازی | همسر این بازیگر می‌گوید که او همچنان در کما است تصاویر | جنجال جنسیتی در مسابقات دو پارالمپیک؛ والنتینا پتریلو، نخستین ورزشکار تراجنسیتی پارالمپیک کیست؟
پرطرفدارها
سازندگان «در انتهای شب» در یک سریال قاجاری | همکاری دوباره پارسا پیروزفر و علی شادمان در «جادوی سفید» مرگ پیچیده دختری که از کوه پرت شد؛ چون زنم نشد، آزارش دادم و پرتش کردم! ویدئو |‌ مار و عقرب و مارمولک در شبکه دو و ترس شدید المیرا شریفی مقدم! سریال ژاپنی شوگون (Shogun) جوایز امی را درو کرد! ویدئو | جشن تولد ساده لیندا کیانی بازیگر ۴۴ ساله ویدئو | آبروریزی و حوادث عجیب پیش از بازی استقلال و الغرافه؛ آتش‌سوزی، تاریکی و ترس در قلعه حسن خان ویدئو | افشاگری تاریخی حامد کاویانپور علیه علی پروین؛ جعبه سیاه حاشیه‌های پرسپولیس در دهه ۸۰ باز شد؟ مدل نشستن هر فرد روی مبل به شما می‌گوید که او چه طور آدمی است! زن عصبانی شوهرش را به خاطر تمام شدن حقوقش از طبقه پنجم پرت کرد! ۱۵ نشانه مهم افسردگی در مردان ویدئو | برخورد زیبا و گرم جواد عزتی و رعنا آزادی‌ور با هوادارانشان (عکس) استاد علی نصیریان و گوهر خیراندیش آیین در رونمایی از رویدادهای موزه سینما ویدئو | خاطره بامزه جواد عزتی و شهاب حسینی از پشت‌ صحنه سریال سرزمین کهن عکس |‌ ماجرای تلاش برای لاغر کردن گربه‌‌ی خیلی چاق عوارض عجیب خواب زیاد و کم که از آن ها بی خبر بودید تصاویر | خانه زیبا ژاپنی با مواد ساده! میوه‌ای که ولعِ خوردن شیرینی را کاهش می‌دهد عکس |‌ رونمایی مهران غفوریان از خودرو لامبورگینی‌اش ابراهیم اقلیدی درگذشت ناگفته‌های قتل وحشیانه یاسمین رحمتی و نامزدش | قاتلان انگشتان موزیسین مشهور را با خود بردند + عکس‌هایی از ویلای محل جنایت